Home / Forum / Sex & Verhütung / Was denkt du zum neuen Trend: Nipple Piercings

Was denkt du zum neuen Trend: Nipple Piercings

1. Dezember 2015 um 22:32

Its official, the nipple piercing is the new it piercing - just ask Kendall Jenner and Bella Hadid
Wednesday 7 October 2015

http://www.standard.co.uk/lifestyle/london-life/it-s-official-the-nipple-piercing-is-the-new-it-piercing-just-ask-kendall-jenner-and-bella-hadid-a3084161.html

Celebs with nipple piercings
Nipple crew: from left, Rihanna, Kendall and Bella

Forget about septum piercings sorry FKA twigs the nipple is the only part of your anatomy you want to get pierced right now if you want to keep up with celeb town.

A little more risqué than a bog standard ear piercing or even a belly button piercing (too 90s) the nipple piercing worn with a strappy sheer dress - is the new way to prove your cool girl credentials.

Its been embraced by a gaggle of starlets including new kid on the block Bella Hadid, the younger sister of it model Gigi.

The 18-year-old model showcased her new metal last Saturday at Vogue Paris 95th anniversary party during Paris Fashion Week while wearing a very revealing sheer dress.

Hadid follows in the footsteps of her fellow girl squad member Kendall Jenner, who debuted her own nipple piercing earlier this summer at a Harpers Bazaar pary in a sheer white halter dress. The catwalk star told Page Six:

Other celebrity fans of the nipple piercing include, of course, the bad girl of pop Rihanna, who has been sporting hers since 2015 and Christina Milian, who documented the painful looking procedure on her reality show in January this year.

Nipple piercings have been used to make a fashion statement since the 14 century, but it remains to be seen whether the 21st century will be remembered for them.

1. Dezember 2015 um 23:28

Noch nie gehört
Das scheint ja wirklich noch total DER Geheimtipp zu sein

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

3. Dezember 2015 um 9:45

Ich sag nur eins dazu
Auuuuutsch!

3. Dezember 2015 um 9:49

Ich
ich habe keine und finde das auch nicht so schoen

3. Dezember 2015 um 11:46

Du schreibst seit Jahr und Tag ..
.. über nix anderes als über gestanzte Körper ..
Und auf einmal blubberst du 'nen Thread raus, als würd die Piercerei grad erst um die Ecke kommen ..
Sag, Beatrice .. rauchst du dir jeden Tag den Schädel zu?
Oder wie sonst kommt man auf so 'nen Scheiß?

28. Dezember 2015 um 23:02
In Antwort auf gassenkater

Du schreibst seit Jahr und Tag ..
.. über nix anderes als über gestanzte Körper ..
Und auf einmal blubberst du 'nen Thread raus, als würd die Piercerei grad erst um die Ecke kommen ..
Sag, Beatrice .. rauchst du dir jeden Tag den Schädel zu?
Oder wie sonst kommt man auf so 'nen Scheiß?

Newsartikel
Hmm gar nicht. Ich brauch keine Benebelung.

Ich finds halt interessant dass nachdem das Thema eher Normalität geworden ist nun wieder mehrere Newsartikel raus kommen und mehrere Promies damit in den Medine landen. Wenn du das als scheiss empfindest klick halt einfach weiter.

28. Dezember 2015 um 23:04

Der neue Trend aus dem 14. Jh.
Stimmt, manches kommt immer wieder...

29. Dezember 2015 um 11:06

Die armen Babys
Die haben immer dieses Metall im Mund beim nuckeln.

Frühere Diskussionen
Bin ich notgeil/pervers?
Von: aulus_11929647
neu
29. Dezember 2015 um 11:00
Sex - Antibiotikum - Schwanger?
Von: dagda_12263498
neu
28. Dezember 2015 um 14:09
Wir machen deinen Tag bunter!
instagram