so zu meinem Problem ich habe einfach das gefühl i komm von meinem ex nicht los. es ist jetzt schon ein Jahr her und ich hatte eine beziehung die ich aber beenden musste weil ich einfach nur meinem ex nachgetrauert habe. so haben wir gestern ein bisschen sms geschrieben.
er hät mi den gfroget wiäs i de liäbi lauft! den hani gseit i heg ihn nüme und wiä laufts bi dir? den het er gmeint jo mol cha nöd chlage lauft guet. i han ihm den hald gschriebe gha dass i no nöd bereit gsi bin für e neue beziehig etc. und den het er mir das sms gschickt gha:
wege bisch nonig über mi hinweg? isch jo scho meh als es johr her?
i han den gschriebe: weiss doch au nöd hans hald verdrängt und usegschobe! han di hald mol würkli verdammt fescht gliäbt gha! und vorallem au dä abgang wo du gmacht gha hesch! willi do eis graucht gha han, dnatenr. sperre etc. mer hend gar niä meh gredt gha wiso und warum! han drum niä richtig en schlussstrich chöne ziäh!
er den:
jo däför rausch jetzt umso meh! mi hets do eifach numä no agschisse ha kei chraft meh gha für dbeziehig! lg
den ich:i hör jo den scho wieder uf aber momentan hani kein ahaltspunkt wiso au! wenn i schwanger wär so wiä mini schwö oder für en maa!
hesch aber kraft schnell wieder gha!
den er: wege ha noch dir lang kei festi frau gha! wa isch drahel schwanger?
noch dem hani nix meh zruckgschriebe!!! wüsst nöd was no...
i weiss eifoch nöd wiä ich das söll interpretiere... irgendwiä machi mir doch wieder chli wiä hoffnige und doch einersits weissi das i ihn eigentli nüme will... !!!
(((