Anzeige

Forum / Sex & Verhütung

Erektile Dysfunktion

Letzte Nachricht: 12. Februar um 11:53
werner163
werner163
04.10.23 um 10:44

Goedenavond, vrienden. Mijn broer heeft onlangs ontdekt dat hij erectiestoornissen heeft en helaas heeft hij geen oplossing voor dit probleem gevonden. Ik hoop dat iemand hier informatie heeft over hoe hiermee om te gaan.

Mehr lesen

G
grenardkienut
04.10.23 um 10:45

In werkelijkheid kan het gebruik van verschillende medicijnen mogelijk leiden tot gezondheidscomplicaties. Mijn broer heeft helaas een soortgelijk probleem ervaren, maar het is belangrijk om te erkennen dat met de juiste behandeling de meeste problemen kunnen worden overwonnen. Hij onderging een week van ongemak totdat we een remedie voor erectiestoornissen ontdekten. Na onderzoek en aankoop van en het effectief opgelost het probleem. Bovenal wens ik je een goede gezondheid, want het is een fundamenteel element voor een langer en gelukkiger leven.

Gefällt mir

L
lena8828
04.10.23 um 13:25

Es wäre gut das ganze auch in Deutsch zu schreiben. So würdest du sicher mehr Antworten bekommen. Aber nicht jeder hier kann niederländisch. 

6 -Gefällt mir

H
holli38
04.10.23 um 16:29
In Antwort auf lena8828

Es wäre gut das ganze auch in Deutsch zu schreiben. So würdest du sicher mehr Antworten bekommen. Aber nicht jeder hier kann niederländisch. 

.. Sorry, aber das ist kein Niederländisch...

Gefällt mir

Kannst du deine Antwort nicht finden?

Anzeige
kapaunberg
kapaunberg
05.10.23 um 10:31

Hij zou dit eens moeten proberen:

https://www.rot19.com/

Geen bijwerkingen!

Gefällt mir

B
berndkuster
12.02.24 um 11:53

Book an Appointment: If you're planning to visit a Chanel Mountain Backpack boutique, consider booking an appointment in advance. This ensures that you receive personalized attention and can explore the available options at your leisure. Dress Appropriately: When visiting luxury boutiques, it's advisable to dress neatly and stylishly. This not only reflects well on you but also enhances your shopping experience. Be Patient and Polite:  boutiques can be busy, especially during peak hours. Exercise patience and courtesy when interacting with the staff, and don't hesitate to ask questions or request assistance.

Gefällt mir

Anzeige